Hoe kan ik mijn Pop.pas registreren?

Je kan een Pop.pas gratis krijgen bij alle deelnemende handelaars. De Pop.pas registreren kan meteen aan de tablet bij de handelaar of op onze website. Enkel Pop.passen die geregistreerd zijn, komen in aanmerking om iedere week 250 euro aan Pop.kadobonnen te winnen dus vergeet dit zeker niet. Ook bij verlies of diefstal kunnen we zo jouw persoonlijke gegevens op jouw Pop.pas overzetten op een nieuwe Pop.pas.

Wat kan ik doen met de Pop.pas?

Het principe is heel eenvoudig! Met de Pop.pas spaar je Pop.kansen. Bij elke aankoop met de Pop.pas ontvang je één Pop.kansen. Elk Pop.kans staat gelijk aan een winstkans waarmee je kans maakt op 250 euro aan Pop.kadobonnen!

Elke dag kan je 1 winstkans per winkel verdienen. 

Vanaf 16 augustus kan je ook Pop.punten sparen en inwisselen voor vele geschenken, voordelen of deals bij deelnemende handelszaken of organisaties. Ontdek de Pop.punten hier.

Sommige handelszaken kiezen ervoor om ook hun eigen klantenkaart in de Pop.pas te integreren. Alleen maar voordelen voor jou als klant dus: 1 kaart voor al jouw aankopen!

Hoe maak ik kans om te winnen?

Om kans te maken op een Pop.kado die wekelijks wordt uitgereikt, moet je jouw Pop.pas (eenmalig) registreren en Pop.kansen sparen. Per dag kan je in elke deelnemende handelszaak 1 Pop.kans sparen (bij een aankoop uiteraard).

Elke gespaarde Pop.kans staat gelijk aan 1 winstkans voor die week. Hoe meer Pop.kansen je dus spaart per week, hoe meer kans je maakt om te winnen. Elke zondagnacht om 24 uur worden de verzamelde Pop.kansen van die week terug op 0 geplaatst voor alle Pop.passen en wordt er 1 winnaar getrokken.

Sparen doe je door je Pop.pas te scannen aan de tablet op de balie of kiosk bij de deelnemende handelszaken. Je Pop.pas hoef je niet fysiek te tonen. Je kan je persoonlijke QR-code ook met de mobiele applicatie oproepen. Je toont dan je QR-code op je smartphone aan de tablet en scant zo.

Ik heb mijn Pop.pas verloren, ben ik mijn gespaard saldo kwijt?

In geval dat uw verloren Pop.pas geregistreerd is, kunnen wij uw gespaard saldo en geregistreerde gegevens overzetten op een nieuwe Pop.pas. U hoeft dan enkel een nieuwe Pop.pas aan te vragen in een van de deelnemende handelszaken en ons uw nieuwe Pop.pas kaartnummer door te geven via supportpoperinge@hetopzet.be.

In geval de Pop.pas niet geregistreerd is, kunnen wij uw gespaard saldo niet recupereren. Uiteraard kan u wel een nieuwe Pop.pas aanvragen in een van de deelnemende handelszaken.

Spaar Pop.punten en win iedere week 250 euro.

Ik heb nog geen Pop.pas, waar kan ik er een krijgen?

Een Pop.pas kan je vragen en registreren bij elke deelnemende handelszaak in Poperinge of bij Dienst Toerisme & de bibliotheek. Je kan ook een digitale Pop.pas aanmaken op je smartphone: www.shopinpops.be

Pop.passen zijn gratis, twijfel dus niet en haal nu jouw Pop.pas!

Moet ik een e-mailadres hebben om mij te kunnen registreren?

Om een Pop.pas te registreren is het wel noodzakelijk dat je een geldig e-mailadres opgeeft. Hierdoor wordt de Pop.pas gekoppeld aan jouw gegevens en kunnen wij al je gespaarde Pop.kansen en gegevens steeds terug oproepen in geval van verlies van je Pop.pas. Ook moeten wij je kunnen contacteren als je gewonnen hebt. De Pop.pas moet dus geregistreerd zijn en daar is een e-mailadres voor nodig.

Indien je geen e-mailadres hebt, kan je altijd de hulp inschakelen van een familielid om een e-mailadres aan te maken (dit kan online gratis en zeer gemakkelijk bijvoorbeeld via Hotmail of Gmail). 

Wat gebeurt er met mijn gespaarde Pop.kansen?

Elke zondagnacht om 24 uur worden de verzamelde Pop.kansen van die week terug op 0 geplaatst voor alle Pop.passen. Daarna wordt uit alle verzamelde Pop.kansen van de voorbije week 1 winnende Pop.kans getrokken. De winnaar gekoppeld aan deze Pop.kans wordt gecontacteerd en wint een Pop.kado van €250.

Elke week kan je dus opnieuw Pop.kansen sparen en maak je opnieuw kans om te winnen!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Je kan je wachtwoord steeds resetten via deze link

Vind je het antwoord op jouw vraag niet terug? Neem dan contact met ons op via supportpoperinge@hetopzet.be.